Jump to content
Forums Gone... but not forgotten!
Pontiac of the Month

wtjosaas' 1970 Firebird

2018 July
of the Month

  • Welcome to Forever Pontiac

    Welcome to Forever Pontiac, full of great ideas for Pontiac performance, maintenance, or for peer-to-peer assistance from Professional and DIY mechanics. Also, compete in our Pontiac monthly competitions. Please register if you'd like to take part.

Sign in to follow this  
01GAGT1

Hello from Toronto

Recommended Posts

Hi all!

New member here from Toronto, Canada. I currently drive a 2001 Grand Am GT1, hence the username. I plan on expanding my collection to a Trans Am (my fav car) as soon as I can afford it lol. I love Pontiac and can't see myself ever being without one.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tired of these Ads? Register Today!

Welcome! Another Canadian member, glad our canadian members have someone else to talk to. :lol:

Sent from my mind using telekinesis.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:welcomeFP: a couple GA owners on here and there is only one TA owner that i can recall, He is building up the v6 and its pretty impressive

Share this post


Link to post
Share on other sites
welcometothetribe-1.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welcome, n00b.

Throw up some pics of the GAGT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:welcomeFP:

... there is only one TA owner that i can recall, He is building up the v6 and its pretty impressive

There are quite a few around the forum. A lot of them are lurkers but they're here ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welcome

Sent from my laptop using my fingers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hello

Sent from the sky using smoke signals

Share this post


Link to post
Share on other sites

welcome!

Sent from my laptop using my fingers.

:lol:

Sent from the sky using smoke signals

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welcome to the tribe! I look forward to seeing some photos of your GA :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Well, the GA is no more. :(... It's sad to not see her in the driveway...

However, I did stick with Pontiac for my next car. I picked up an 09 G8 GT! I'll get some pics up once she gets a wash.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Well now...still no pics of the GAGT? O.o

But get some of the Commodore- err...I mean G8. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah no more GA :(

:PICS: of the G8!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Well I hate you for doing what I want minus not keeping the GA but congrats! G8's are amazing :drool

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha nice! I won't hold my breath for pics....

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Grand Am GT:

1ow2eb.jpg

The G8 GT:

n21pcg.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

The GAGT...meh...

What's in store for the G8?

Share this post


Link to post
Share on other sites

How did i miss this post?

It's Havoc's fault! :lol2:

Welcome to FP..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah, the GA...After about a year of having the projectors the novelty wore off. Looks kinda ricey..

I never did much with her anyway. Projector headlights, AED tails, CF SC/T hood and an SC/T spolier.

The G8, come spring I'm gonna start looking at an exhaust, headers, and an intake. Appearance wise, I'd really like to do the GXP front bumper and rear diffuser. I already have a set of 20" rims that came with the car. Just need to get them put on.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do a Commodore conversion! :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

It's something to think about. It would stand out. lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

There's one locally to me, I've chatted with the owner, too. NOBODY will know what the hell it is! :lol:

People just bug out when they see the giant Holden lion emblem on the front and back. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm not surprised. Most people around here don't even seem to know what a G8 is. Especially the asshole Civic and Jetta owners who are always pulling up beside me and reving their engines at red lights...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

Tired of these Ads? Purchase Enhanced Membership today to remove them!
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.