Jump to content
Forums Gone... but not forgotten!
Pontiac of the Month

brandyv73's 1968 Firebird

2019 June
of the Month

  • Welcome!

    Welcome to Forever Pontiac, full of great ideas for Pontiac performance, maintenance, or for peer-to-peer assistance from Professional and DIY mechanics. Also, compete in our Pontiac monthly competitions. Please register if you'd like to take part.

Sign in to follow this  
Jedi3

The Random Video Thread (NSFW???)

Recommended Posts

Post them random videos you come across or have in here that you want to share.

:lol2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tired of these Ads? Register Today!

:lol::lol2::lol2:

are you Buzz lightyear? :lol2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

GI Joe FTW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cops teach kid how to do a burnout haha i think it's funny

Share this post


Link to post
Share on other sites

pretty funny I guess... I hate Chargers though.

Share this post


Link to post
Share on other sites

errm

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOL that's pretty funny!

Share this post


Link to post
Share on other sites

That is win. Sounds like the same sound tech they use for video games.

Problem is, I love the way my LA1 sounds. :lol2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seen this on G6P, had to post it up!

Share this post


Link to post
Share on other sites

This is to damn funny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goofy: you wanna buy a box of condoms?

Mickey: BEAT IT YOU GODDAMN JUNKIE!

Goofy: Well okey dokey, I'll see ya later Mick.

Goofy: Hey Mickey, i'm out here trying to masturbate, and I was woundering if ah you mind talking dirty to me?

Mickey:Oh damnit Goof would just leave me alone

Goofy: Ya wanna buy a Henny Montenny CD?

Mickey: Don't you dare mention that bitch infront of me!

Goofy: Well okey dokey Mick, I'll see ya later!

Share this post


Link to post
Share on other sites

bahaha ok, that's a little weird!

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol i've seen this video before still funny

Share this post


Link to post
Share on other sites

I saw this one before, still, I lol'd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

That was strange ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

I love everyone's reactions. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

WTF?!?!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

The rooster is a recent find, and the cockatoo is a fav of mine.

Post up any vids you can find! Not just birds, but animals in this manner. :lol2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

combined a few threads into the right part, please put ALL random videos in here guys :lol2: Thanks!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

This is the weirdest shit i have ever seen

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4_pS46YRMIQ

here is more. his whole CD is free here

www.dieantwoord.com

Crazy shiz....

Oh yea... this too.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Vyfc10qDcR4&feature=related

Share this post


Link to post
Share on other sites

dude Chris those 2 vids are great. haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strange...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

Tired of these Ads? Purchase Enhanced Membership today to remove them!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.