Jump to content
Forums Gone... but not forgotten!
Pontiac of the Month

31pontiac's 1959 Bonneville

2022 November
of the Month

  • Welcome!

    Welcome to Forever Pontiac, where we keep the memory of Pontiac alive with great discussion, maintenance tips, restoration/modification progression "blogs" and help from professional & DIY mechanics. Also, wonderful competitions that occur regularly. Please register for an absolutely free account to join in!

Flat Black G6


Ringo64
 Share

Recommended Posts

  • Founders

I know Ghost was discussing this a while back and today I found a picture on facebook in one of the G6 groups that I'm a member of, there is actually a flat black G6. As much as I want to hate it, it doesn't look half bad...

Ghost, among all the people here I think you could probably pull it off best with your black and blue theme. I think flat black and some blue would look real good.

post-1-1307238964_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Tired of these Ads? Register Today!

  • Replies 39
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eh. I think the chrome in the headlamps is throwing it off for me, otherwise it looks good. Did they say if it's a wrap or painted?

Link to comment
Share on other sites

  • Founders

Eh. I think the chrome in the headlamps is throwing it off for me, otherwise it looks good. Did they say if it's a wrap or painted?

Exactly my thoughts, that chrome plus the red I would definitely change

He didn't say but I'd have to lean towards painted.

Link to comment
Share on other sites

YeNya ima im no feelin the atock lights but o yes id drive the hell out of it

YeNya ima im no feelin the atock lights but o yes id drive the hell out of it

YeNya ima im no feelin the atock lights but o yes id drive the hell out of it

Link to comment
Share on other sites

Its not like I dont like the hole flat thing, it can look wicked sick on the right car. The/A G6 just isent the right car for the look. :lol:

thanks for posting it Jimmy. ;):lol:

Link to comment
Share on other sites

...Ghost, among all the people here I think you could probably pull it off best with your black and blue theme. I think flat black and some blue would look real good.

ooh so nao you likey? :rofl::( thanks for the pic. ill put it back into consideration. but it probably wont happen since you all crushed my dreams. :(:) well not my dreams but jus the idea. ill play around with the pick later tonight.

Link to comment
Share on other sites

  • Founders

ooh so nao you likey? :rofl::P thanks for the pic. ill put it back into consideration. but it probably wont happen since you all crushed my dreams. :(:lol: well not my dreams but jus the idea. ill play around with the pick later tonight.

Meh I don't really likey but it looks better than I thought it would :lol:

I still wouldn't recommend it but if you do go for at least you have a pic now.

Link to comment
Share on other sites

Oh wow, that doesn't look as nearly as bad as I originally thought. I was thinking in the back of my mind that it would look like crap but I didn't want to criticize off the bat but it looks pretty decent.

Link to comment
Share on other sites

Its not like I dont like the hole flat thing, it can look wicked sick on the right car. The/A G6 just isent the right car for the look. :lol:

thanks for posting it Jimmy. :rofl::lol:

With the top_secret_rubber_stamp_image_500_clr.png mods Ghost has planned, it'll be easy to pull the look off! :(

Link to comment
Share on other sites

ya it would be easier to pull off but ill still have chrome rims, window trim, door handles, grille. so...ya. probably wont happen.

Link to comment
Share on other sites

  • Founders

ya it would be easier to pull off but ill still have chrome rims, window trim, door handles, grille. so...ya. probably wont happen.

To make the flat black work very well, you'd have to do a theme overhaul and I don't think you'd get rid of all your chrome :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

YeNya ima im no feelin the atock lights but o yes id drive the hell out of it

YeNya ima im no feelin the atock lights but o yes id drive the hell out of it

YeNya ima im no feelin the atock lights but o yes id drive the hell out of it

Translation plz???

Link to comment
Share on other sites

Too much black

Your 1/2 right..........

not enouff silver! :lol::P:rofl:

Link to comment
Share on other sites

wonder how my car would look flat black.

that G6 doesn't look bad but i heard the flat black paint is a bitch to take care of as in you gotta watch out for water spots. wouldn't be too much of a problem for since my car spends most of it's life parked in a garage and is afraid of water.

Link to comment
Share on other sites

like Ringo said, i would have to redo my theme to have flat black. i know i wont change it or remove the chrome but i jus wanted to see how it would look with it. example:

1307238964.jpg

Link to comment
Share on other sites

OMG OMG OMG I love it now!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NOT! :rofl:

Link to comment
Share on other sites

Leave it alone. Not a fan of flat black unless it is in primer waiting for paint.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share




Tired of these Ads? Purchase Enhanced Membership today to remove them!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.