Jump to content
Forums Gone... but not forgotten!
Pontiac of the Month

FlyGTO's 1965 GTO

2023 January
of the Month

  • Welcome!

    Welcome to Forever Pontiac, where we keep the memory of Pontiac alive with great discussion, maintenance tips, restoration/modification progression "blogs" and help from professional & DIY mechanics. Also, wonderful competitions that occur regularly. Please register for an absolutely free account to join in!

New Goat


GTOLORD
 Share

Recommended Posts

Hey guys figured I would stop by and say hello. I am a 2005 Goat Owner from Chicago. Here are some of my Pics of the beast:

Us41_123.jpg

Ryan_John.jpg

08-01-2010017.jpg

Typhoon.jpg

100410_182306.jpg

dri9ve.jpg

Link to comment
Share on other sites

' date='Oct 27 2010, 11:36 PM' post='39606']

Going by the fact he's from Illinois, I'd say Erik had a hand in this. :willy_nilly:

Ha If Erik is Crimson Then I might have saw a post from him. But Not all People think CHC is the only club in town. lol

I must say I really Like the layout. Makes me want to get rid of my VBulletin junk. But thanks for the welcome.

Car Mods:

Patriot Stage 3 heads

TExas Speed V2 Cam

Yank 3200 Stall

lingenfelter CAI

SLP Dual Timing Chain

Kooks Long tube HEaders with High Flow Cats and Stright Pipe Exhaust.

Rear Drag Bags

High Flow Fuel Pump

Typhoon Intake

Slp Rear sway bar

57lb Fule Injectors

Much More on the way - Hope 11's by next year.

430hp with 390tq

1/4 [email protected], 1.81 60ft

Link to comment
Share on other sites

Car Mods:

Patriot Stage 3 heads

TExas Speed V2 Cam

Yank 3200 Stall

lingenfelter CAI

SLP Dual Timing Chain

Kooks Long tube HEaders with High Flow Cats and Stright Pipe Exhaust.

Rear Drag Bags

High Flow Fuel Pump

Typhoon Intake

Slp Rear sway bar

57lb Fule Injectors

Much More on the way - Hope 11's by next year.

430hp with 390tq

1/4 [email protected], 1.81 60ft

[ChaosweaveR] likes this.

Link to comment
Share on other sites

well damn awesome goat vortec that bad boy

Thanks Guys. Man I wish I Could put a Blower on it. Just going to do Fast Intake and TB next year and maybe gear. Maybe Some weight Reduction ( Just Signed up at Ballys).

Link to comment
Share on other sites

Thanks Guys. Man I wish I Could put a Blower on it. Just going to do Fast Intake and TB next year and maybe gear. Maybe Some weight Reduction ( Just Signed up at Ballys).

Ha.

Forced Induction is always big $$$, no matter what the platform is. The LS2 seems to respond better to a blower versus a snail setup.

Link to comment
Share on other sites

Welcome to the tribe!

There is a meet in Blackwell Forest Preserve in Warrenville IL on Sat. It is going to be the first one for the midwest on this boadr. Itstarts at 1:00

You should come. I would love to see that Goat in person

Link to comment
Share on other sites

Welcome to the tribe!

There is a meet in Blackwell Forest Preserve in Warrenville IL on Sat. It is going to be the first one for the midwest on this boadr. Itstarts at 1:00

You should come. I would love to see that Goat in person

I was thinking about this but I will be at Byron getting in my last run of the year :( If I get done ealry might swing by. But thanks for asking.

Link to comment
Share on other sites

damn i am spreading knowledge of this site all the TIME!! haha welcome dude! tits goat

Yo we were out at Dukes Last night MY GOD IT was cold. Glad there is another Forum I can go on and speak to people with different Pontiacs. :cheers:

Link to comment
Share on other sites

Hey, welcome to the site! Are those the stock headlights? They look sweet on a black car. I like the mod list too. Moooooore Poooowaaaaa! lol

Link to comment
Share on other sites

damn i am spreading knowledge of this site all the TIME!! haha welcome dude! tits goat

Thanks again Everyone. this place is pretty cool. Well I finished up the season with 4 runs of 12.2 consistently. Time to bracket race lol. SOmeone asked if the lights are stock and Yup they are. I might get different ones but I would rather spend my money on Tires and other things :lol2:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

Tired of these Ads? Purchase Enhanced Membership today to remove them!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.