Jump to content
Forums Gone... but not forgotten!
Pontiac of the Month

64 kiwi boni's 1964 Bonneville

2023 February
of the Month

  • Welcome!

    Welcome to Forever Pontiac, where we keep the memory of Pontiac alive with great discussion, maintenance tips, restoration/modification progression "blogs" and help from professional & DIY mechanics. Also, wonderful competitions that occur regularly. Please register for an absolutely free account to join in!

Lakeland area meet maybe


20GT02
 Share

Recommended Posts

I'm gonna be going over to my friend brandon's to have him retune my gt and chill so i was wondering if there was anyone else in the area that might want to chill when i go over... it would be an all pontiac car line up

a 2002 gp gt

a 1997 gp gtp

a 2001 gp gtp

and maybe a 1999 gp gtp.

so just let me know.. and i'll post back when i make plans with him to come over.

Link to comment
Share on other sites

Tired of these Ads? Register Today!

I'm gonna be going over to my friend brandon's to have him retune my gt and chill so i was wondering if there was anyone else in the area that might want to chill when i go over... it would be an all pontiac car line up

a 2002 gp gt

a 1997 gp gtp

a 2001 gp gtp

and maybe a 1999 gp gtp.

so just let me know.. and i'll post back when i make plans with him to come over.

F*ck ya Im down. When??

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

we need to get a HUGE pontiac meet together sometime. but preferably not it lakeland. id rather not get shot

We do finally need a big Florida meet. But whats wrong with Lakeland?? lol

Link to comment
Share on other sites

We do finally need a big Florida meet. But whats wrong with Lakeland?? lol

Apparently people get shot a lot..............by his previous statement.

Link to comment
Share on other sites

yes that is what i meant. i think either somewhere in near st pete or tampa, or possibly manatee county on a sat. tampa racing does street heat events down at bmp. i wouldnt run but i think it'd cool just to chill.

Link to comment
Share on other sites

Apparently people get shot a lot..............by his previous statement.

Ya I get that. But not tru. People get shot everywhere. lol

this and Lakeland is too far for myself :o

Again, not tru. Then have it somewhere else.

yes that is what i meant. i think either somewhere in near st pete or tampa, or possibly manatee county on a sat. tampa racing does street heat events down at bmp. i wouldnt run but i think it'd cool just to chill.

St. pete is too far from me. Tampa is alright but someone needs to figure out where to meet. And I need to know at least 2 weeks ahead of time if its on a weekend because I have to request it off work.

Link to comment
Share on other sites

st pete isnt that much farther

Sorry. This thread was started by a guy wanting a meet in Lakeland, and IM down for that. Maybe him and his 5 or 6 friends dont wanna go to St.Pete. U want a meet in St. Pete then start a new thread about it. I havnt heard anyone else say there from St. Pete except for you so sounds like your the one that needs to come to us. Tampa is fine if the OP and his friends agree. We can have 2 meets, one in Lakeland and one in Tampa or Orlando im right in the middle of both.

Link to comment
Share on other sites

wtf is ur prob.

anyway back on topic, im not doin any meets until my new audio setup is done. dont know when thats gonna be, and i dont see this happening anyway seeing as how the op hasnt even posted since the original.

Link to comment
Share on other sites

No meets EVER happen in Florida. Everyone wants to post shit and say "omg like, lets have a Pontiac meet" but thats all that happens is talk. Someone seriously come up with something in either Tampa or Orlando, those are the bigger cities and that how we will get the most people to show up.

There is a big JDM UPs show called Tampa Vs. Orlando Redemption on the 28th. Its at the Lakeland drag strip and there will be at least 3,000 cars, trucks, and motorcycles there. The 1st show on March 20th turned out really good. I am goin to this show for sure. So if anyone can make it to that show then we can all meet there. If anyone wants any more details then let me know.

Link to comment
Share on other sites

 Share

Tired of these Ads? Purchase Enhanced Membership today to remove them!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.