Jump to content
Forums Gone... but not forgotten!
Pontiac of the Month

Shakercars's 1972 Trans Am

2019 August
of the Month

  • Welcome!

    Welcome to Forever Pontiac, full of great ideas for Pontiac performance, maintenance, or for peer-to-peer assistance from Professional and DIY mechanics. Also, compete in our Pontiac monthly competitions. Please register if you'd like to take part.

Sign in to follow this  
Jakeman17

JAKEMAN IS HERE

Recommended Posts

I finally made it here and finally posted

Im Jake

I had a 06 G6 2.4L

Tints, Strut Bar, Tune, 17'' ASA AR1, Sounds system and lots more

random020.jpg

Then this happened

1242333724-1.jpg

AND

09 G6 3.5L

Tints, Intake, Tinted Tails, Painted engine cover and more

barn015.jpg

barn001.jpg

wheels024-3.jpg

I am working on getting the 09 back as we speak but not sure if I will or not

AND

what I current am driving

88 Jeep Comanche 4.0L

91d902e1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tired of these Ads? Register Today!

I hope you get it Jake! Good Luck!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey! :lol2::D:P great to have you here.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:P Glad to see you finally came on over and best of luck getting the 6 back :lol2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D:woot::agreed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Buddy

Share this post


Link to post
Share on other sites
:cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:cheers: and nice jeep you have there

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welcome to FP.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welcome Jake!!! Glad to see you made it over!!!

Can we see the pics of the Comanche-Reindeer? :lol2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Il post them when I get home

Share this post


Link to post
Share on other sites

As Requested

11-28-09002.jpg

Lights001.jpg

And one done by Jedi!!

13341_1198754766799_1166415045_3050.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

If I remember correctly, didn't that last one freak you out? :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

If I remember correctly, didn't that last one freak you out? :angry:

last pic? no, it freaked out Mark. member? ju member. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

last pic? no, it freaked out Mark. member? ju member. :cheers:

Ah, that's right, sorry guys, this is what happens when you are in Iraq for too long ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep not me lol I dont remember this though

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep not me lol I dont remember this though

Yeah, they made a big spill bout it on G6P, but good luck finding it in the 'Mark' only thread :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

o ok haha

Share this post


Link to post
Share on other sites
;) for the Comanche-Reindeer!!! Thanks Jake!

Share this post


Link to post
Share on other sites

NP

The red nose is still on lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

I just realized how much of a post whore you are!

Joined Yesterday and you already have 52 posts!

You mark and ghost... post whores!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yes very much lol

SO is Dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh yes... how could i forget about dan....

hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

I just realized how much of a post whore you are!

Joined Yesterday and you already have 52 posts!

You mark and ghost... post whores!

what did i do? have you seen Jedis?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

Tired of these Ads? Purchase Enhanced Membership today to remove them!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.