Jump to content
Forums Gone... but not forgotten!
Pontiac of the Month

GTO TEX's 1966 GTO

2020 February
of the Month

  • Welcome!

    Welcome to Forever Pontiac, where we keep the memory of Pontiac alive with great discussion, maintenance tips, restoration/modification progression "blogs" and help from professional & DIY mechanics. Also, wonderful competitions that occur regularly. Please register for an absolutely free account to join in!

Sign in to follow this  
markpetersonii

Lamborghini will be making daily driver model

Recommended Posts

Jedi3

:D first porsha now the lambos all I got is one more of these guys. ;)

supercars stick top what you do please!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ringo64

Blah, doesn't do it for me

Share this post


Link to post
Share on other sites
[ChaosweaveR]

About time they're implementing this design.

You're all nuts, these companies are expanding their horizons to adapt and survive in the ever changing car market.

Four door Lambo? Yes plz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Killiger2009

womaen lo9ve the sedans and it just opens the market more and more revenue is created

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ringo64

:D

Interesting two people with sedans like it and two people with coupes don't ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jedi3

:lol:

Interesting two people with sedans like it and two people with coupes don't :lol:

;):rofl::rofl:

............................................

Whats next a 4 door Ferrari? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
havoc1482

meh I don't like it.

Share this post


Link to post
Share on other sites
[ChaosweaveR]

:lol:

Interesting two people with sedans like it and two people with coupes don't :lol:

Don't be jelly.

Share this post


Link to post
Share on other sites
G.I.Ceo

Yeah this is going to be a hard one to make work.

Porsche I can understand because their design is very easy to make into a sedan.

The Lambo design just doesn't look right with four doors and stretched.

Lets see what the cost is going to be.

Share this post


Link to post
Share on other sites
havoc1482
Yeah this is going to be a hard one to make work.

Porsche I can understand because their design is very easy to make into a sedan.

The Lambo design just doesn't look right with four doors and stretched.

Lets see what the cost is going to be.

Yeah it looks too long.

Share this post


Link to post
Share on other sites
markpetersonii

Idk, if any of you read the article but it's using the platform designs from the Porsche Panamera, Audi A9 and the new Bentley 4 Door coupe... All has to do with that VW has ownership in Lamborghini. So it may look long but, it'll probably be around the same length as the Panamera.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ghost

uh...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jedi3

I hate the look of the Panamera too, just looks wrong to me.

Share this post


Link to post
Share on other sites
havoc1482

Regardless of length it will still seem long with the 2 extra doors. I mean take my car for example, it is as long as most of the trucks that are at my school but doens't seem that long (unless you actually look at it) because it is a coupe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1BADG6GT

Yeah it looks too long.

That's what she said! :lol:

Anyhow... I'm on the fence about the new look... I mean it does't look awful, but it doesn't make me jizz in my pants either... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rodimus_Prime

ugh no

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ringo64

Idk, if any of you read the article but it's using the platform designs from the Porsche Panamera, Audi A9 and the new Bentley 4 Door coupe... All has to do with that VW has ownership in Lamborghini. So it may look long but, it'll probably be around the same length as the Panamera.

Yeah I just don't like the style, if you're spending the money and going all out on a Lambo I wouldn't get a 4 door...

but would I accept one as a gift? Most definitely yes.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ghost
...but would I accept one as a gift? Most definitely yes.

even a totaled one?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Crimson

do want. the G8 of the exotic world. yes please. i could have passengers out the ass and blow by just about anything..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ringo64

even a totaled one?

Do I get the insurance money? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
notallthere

Any Lambo I will pass. I have never been a fan of them and this one is not helping matters. I would rather drive an Aztec or worse a Civic.

Share this post


Link to post
Share on other sites
havoc1482
I would rather drive an Aztek.

I like the Aztek...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ringo64

I like the Aztek...

:bowdown: I don't mind the Aztek

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ghost

Do I get the insurance money? :(

nope. jus a free of charge, gift to you, totaled Lamborghini. would you still accept? cuz if i remember correctly, you said...

...but would I accept one as a gift? Most definitely yes.

^^^this. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.