Jump to content
Forums Gone... but not forgotten!
Pontiac of the Month

GTO TEX's 1966 GTO

2018 June
of the Month

  • Welcome to Forever Pontiac

    Welcome to Forever Pontiac, full of great ideas for Pontiac performance, maintenance, or for peer-to-peer assistance from Professional and DIY mechanics. Also, compete in our Pontiac monthly competitions. Please register if you'd like to take part.

Sign in to follow this  
Phenom

My Friend's 16th birhtday present.......

Recommended Posts

166436_1649941420635_1599977357_31486568_2275885_n.jpg

His dad as two Vipers, one of which is an SRT, they have a couple ferarris, the mom drives a BMW M5 and 740 iL, they have a new camaro, a corvette ZR1 and an SLR. Whatever his dad does for a job, i wanna do that!!! :cheers:

lucky son of a bitch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tired of these Ads? Register Today!

well im glad ur his friend now ask him to give u a bday present by turboing your car

o and tell him for me

FFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha thanks but me no want turbo lol

ill tell him u say that lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahahahha

screeeeeech SMASH!!!

If he did that, he might only get a Camaro SS to replace it..oh noes :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahahahha

screeeeeech SMASH!!!

If he did that, he might only get a Camaro SS to replace it..oh noes :rofl:

Well, I like his dad's car.

Share this post


Link to post
Share on other sites

NO kid/first time driver should have a car like that!

Share this post


Link to post
Share on other sites

What the hell?

If you're going to buy him a Mustang, get a V6 or maybe a GT if he's responsible. This? Too much.

Share this post


Link to post
Share on other sites

my iroc was too much for me back then this o no i mean if he graduate high school then yes....im guessing hes spoiled?

Share this post


Link to post
Share on other sites

my first was my parents 4.0L V6 Explorer Sport. this Mustang, im somewhat jealous...cuz its new. but also, :rofl: with Jedi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i completely agree with all of you. yes he is spoiled but he doesnt go to private school cuz he doesnt wanna turn snobby. so i guess thats a benefit haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

He's going to crash it.

PS: wish I had that much money...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Agreed on both accounts mark

Share this post


Link to post
Share on other sites

i knew i shouldn't have opened this thread.

Hi im a 16 year old, and when things like this are given to me, i dont appreciate shit. if i scratch/dent it, daddy will fix it. I have no idea what earned things feel like. Now i have a badass car that i will try to flex at school and show off and end up getting butt raped by someone who built a slow car to be fast. Not only that but not be respected for being handed such a great car (kinda...its a mustang) My dad pays for my gas too so I can beat the FORD outta this car daily without repercussions. and if this results in the trans/internal components giving out, then the car was "poorly built" and ill need a new one/upgrades/replacement parts.

/end spoiled kid rant

Share this post


Link to post
Share on other sites

DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMN....

You spelled birthday WRONG!!! :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Completely agree with Crimson!

I see this all too much unfortunately, except a lot of the time it still adults who are like this around me but I see tons of kids like this too. I'm sorry if what I'm about to say offends anyone but in reality you've probably noticed this too lol. The rich drive carelessly because they don't care about their car because they can buy another or have it repaired no big deal. The poor drive carelessly because they're driving a hunk of junk honda or toyota and getting in a wreck could mean suing us for retard stuff. I have both these kinds of drivers in my town and it pisses me off, they'll cut you off and do everything illegal (or uncourteous) driving wise under the sun because they think they're entitled. No one is entitled! Respect your car or at least respect the other drivers next to you.

[/rant]

My parents could have easily afforded to get me a car when I was 16 but they didn't, I had to work my butt off to buy one and I seriously thank them for it because I have the pride and respect for my vehicle and those around me :cheers:

<real end>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Everybody laff now, he only got a Stage 1 Saleen. In other words, a GT Mustang with a Saleen bodykit.

Rich douchenozzles.

Share this post


Link to post
Share on other sites
' date='Jan 12 2011, 01:20 PM' post='46292']

Everybody laff now, he only got a Stage 1 Saleen. In other words, a GT Mustang with a Saleen bodykit.

Rich douchenozzles.

how can you tell?

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha yeah how can you tell Chaos?

the hood?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Because the majority of them are. Stage 2 and Stage 3 Saleen Mustangs are specially ordered, while a Stage 1 usually sits on Ford lots, to nab attention. The difference? Suspension, brakes and a supercharger. A Stage 1 is only appearance, a few different suspension bits, wheels, exhaust and a more aggressive tune. Maybe +60HP over stock at best. But even so, they still put less than 290HP to their rear wheels.

As I said, everybody laff at the rich douche nao.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'd be happy with any stage, personally. :agreed:

+60 hp is still +60 hp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

Tired of these Ads? Purchase Enhanced Membership today to remove them!
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.