Jump to content
Forums Gone... but not forgotten!
Pontiac of the Month

1Batimobil's 1967 Catalina

2021 February
of the Month

  • Welcome!

    Welcome to Forever Pontiac, where we keep the memory of Pontiac alive with great discussion, maintenance tips, restoration/modification progression "blogs" and help from professional & DIY mechanics. Also, wonderful competitions that occur regularly. Please register for an absolutely free account to join in!

Recommended Posts

Tired of these Ads? Register Today!

  • Replies 263
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Okay, I'm going to suggest we close this, admittedly refreshing topic of dinosaurs & spiders, and get back on track. I don't need another scolding from Ringo! However, I WILL post this photo

i can relate too that too fitzy, way more fun building it your self👍

One more - today was 'dashboard reassembly day,' so as you can see I polished up all the bits & pieces and bolted it all back together. However, as I was gently hammering home the slotted bezels t

Posted Images

8 hours ago, Fitzy said:

That car is gonna be gold plated by the time I finish with it!

:rofl::rofl:

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites

Justa don't forget us little people who are still awaiting pics of this beautiful tachometer!👀👀👀:lol:

Glad to hear that its going to a good home guys!

Edited by Wrongway
Link to post
Share on other sites

hmmm Celery:drool:

d47851faa9458fc4140c27978ac98bff.jpg

Edited by 64 kiwi boni
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Fitzy said:

Cyclone has petered out into a rain depression and that, mixed with the seasonal monsoon means plenty of rain.

here you are having a cyclone and its trying to snow here in the middle of summer!! what the fu-k 🙄

2 weeks ago my shed was nearly 40 degrees c

now its justA 11 !!! 

i am taking my beers out of the fridge to cool them down !! hahaha:rofl:

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites

 

12 hours ago, 64 kiwi boni said:

so.... nothing on telly aye:rofl:

TV is so bad these days I rarely turn it on. Between Dr Phil, Judge Judy and all that reality crap I feel insulted if my eyeballs are polluted by any of that stuff for even a second. Then they cram it full of ads to encourage you to do an Elvis and shoot the screen! Never mind, I'm having a 'car weekend' where I shall continue to assemble the Poncho and everything will be better again...with bleeding knuckles, sore back, sore wrists, broken spirit...

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Wait, a spider that eats birds? I mean, a bird that eats spiders is one thing, but a spider that eats birds? How damn big is that spider???

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Tired of these Ads? Purchase Enhanced Membership today to remove them!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.